Och nej...jag heter varken Emmy eller Klara irl xDD

tisdag 2 november 2010

Till Pidgeotto: Missförstånd!

ORDNAT! :D
Hej!
Detta är ett meddelande till Pidgeotto:

Hej Pidgeotto! 
Det var inte jag som skrev detta på din blogg:







Nä, jag skulle aldrig skriva nåt sånt dumt! Dessutom, så skriver jag mitt namn såhär: "Emmy_10 ♣ ♠ ♥ ♦". Snälla Pidgeotto, skriv detta på din blogg om du läser det! Då blir jag jätteglad för jag vill inte att folk ska tro att det var jag när det inte vad det :( Men jag tycker också att den som skrev det ska sluta med det! Det är inte snällt att göra så. Den som den låsas vara kan känna sig dum fast det inte var den. Precis som jag kände när den här låtsades vara mig. Och snälla, ta bort den kommentaren så fort som möjligt!


Hoppas ni förstår mig. För det var INTE jag! Jag skriver aldrig nåt sånt! Dessutom tycker jag om din blogg Pid :)

5 kommentarer:

  1. Emmy
    Är du klar med paint bilden?
    Jag måste ha den snart!
    För många börjar chata om en ny utmaning!

    SvaraRadera
  2. OJ! Jag skyndar mig att göra klart den!

    SvaraRadera
  3. Hej Emmy_10 vilken fin blogg du har den är jätte snygg du får gjärna kolla in vår blogg och lägga den som länkar ha det bra//TeodorD och Mollymo

    PS:jag TeodorD röstade på dig i blogg tävlingen i Panfu

    SvaraRadera
  4. Hej du, jag har också fått en sån kommentar av dej? :O Trodde inte mina ögon, skönt att det inte var du! :) Lycka till i stafetten! :)

    SvaraRadera
  5. Hej!Hur får du alla dem sakerna du har efter ditt namn?snälla svara snart!
    ha det gött igelkött!!
    ps.du skulle aldrig skriva något så dummt jag tror på dig!

    SvaraRadera

Kommentera gärna, men bara snälla kommentarer för annars godkänns dom inte av mig. Tack för att ni kommenterar! En sak till: Ni vet den dära saken som det står Välj profil på, klicka på den och välj Namn/Webbadress och skriv in erat namn och webbadress/blogg om ni har någon.

//Emmy_10