Och nej...jag heter varken Emmy eller Klara irl xDD

tisdag 9 november 2010

HAR FÅTT KLUBBAN!!!!!!! JIPPIEE!! :D :D :D

Hej!
YEEES JAG HAR FÅTT BLOGGKLUBBAN! Såhär ser jag ut med den, jag tog bara kort i några riktningar :D








































Det är kul!!! :D :D :D Men lite synd för Bogno och _Edward_...men jaja, dom har iaf haft dom nån gång :), och det är inte alla som får ha den nån gång överhuvudtaget.
Regler för klubban när jag har den i tassen:

Låsas inte att du slickar på, låsas inte elda upp den (som en panda tänkte göra xD), inte låsas ta den, osv.

Och imorgon fyller jag 500 dagar i Panfu!!!! :D







:D :D :D :D Hihi :D :D :D :D Ska göra läxan, väldigt enkel dessutom xD Ses! :)

1 kommentar:

Kommentera gärna, men bara snälla kommentarer för annars godkänns dom inte av mig. Tack för att ni kommenterar! En sak till: Ni vet den dära saken som det står Välj profil på, klicka på den och välj Namn/Webbadress och skriv in erat namn och webbadress/blogg om ni har någon.

//Emmy_10