Och nej...jag heter varken Emmy eller Klara irl xDD

måndag 11 januari 2010

Ännu en del av Emma sagan

Nu kommer en till fortsättning på sagan:

Emma: Okeeej... Ska jag säga vad det står?
Flora: Ja...Neeeej....Ja förresten.
Emma: Okej, det står ''Emma och Flora är bästisar''.
Flora: Okej. Pappret har rätt...
Emma: Mmm...Pappret? Jag skrev ju det.
Flora: Jag vet. Jag ville bara vara lite rolig.
Emma: Det var du inte...
Flora: Vet jag väl.
Emma: Jaså. Vet du det? Konstigt! Hihi...!
Flora: Ha...Ha...Ha...!
Emma: Vad är det?
Flora: ... Nada....
Emma: Nej det är inte nada nu. Jag vet att det är nånting.
Flora: Jaha, men då har du fel...
Emma: Mhm... Säger du det...
Flora: Ja....? Säger Flora *Och är tyst länge*
Efter en ganska lång stund: Emma: Hallååå!?
Flora: Ja? Ska jag säga en sak?
Emma: Ja, vad?
Flora: Att jag har bara skojat! Hihi! :)
Emma: Hahaha! Hihi! :)
Flora: Snacka om att vi är bästisar!
Emma: Ahaa du! Skojar du!?
Flora: Nej, hihi!!
Emma: Hehe! Oj!

Ja, fortsättning följer!

/Klara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna, men bara snälla kommentarer för annars godkänns dom inte av mig. Tack för att ni kommenterar! En sak till: Ni vet den dära saken som det står Välj profil på, klicka på den och välj Namn/Webbadress och skriv in erat namn och webbadress/blogg om ni har någon.

//Emmy_10