Och nej...jag heter varken Emmy eller Klara irl xDD

tisdag 5 januari 2010

Sista vy-kortet!

Hej!
Idag kommer Molli och Klara_cool hem från sin resa.
Dom skickade bara en bild idag men inget skrivet där bak
på kortet:



















Titta, det står ''Vi är: Tillbaka!'' Och dom är hemma nu.
Dom ska få skriva på bloggen lite nu. När texten är lila är det Molli_123 som berättar
och när det är röd så är det Klara_cool och när det är jag är det som vanligt svart.
Varsågoda Molli och Klara_cool:

Hej Klara och ni andra!
Våran resa har varit underbar!
Vi har haft tur med vädret hela tiden.
Idag har vi varit på ön Kos. Det är en ö i Grekland också.
Vi har ätit god mat på vår resa. Det fanns allt möjligt.
Och när det fanns pizza så tog vi oftast det.

Och det var varmt och skönt hela tiden, eller hur Klara_cool?

Japp. Super!

Jätte mysigt var det! Jag badade inte så mycket men Klara_cool
badade nästan hela tiden. Jag låg mest i solen och solade. Jag
doppade fötterna lite då och då när jag svettades. Vattnet var ganska
varmt faktiskt. 

Ja, det var det. Jag simmade mycket. Jag längtade hem lite till Flora555
för nu har inte jag varit i hemma på en hel vecka.

Eeh, en hel vecka? 3 dagar menar du väl.

Jaja...3 dagar då......

Hihi!
Ja, det var deras saga. Dom berättade ju inte hela för då skulle det ju ta 3
dagar att betätta, eller hur?
/Klara, Klara_cool och Molli_123!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna, men bara snälla kommentarer för annars godkänns dom inte av mig. Tack för att ni kommenterar! En sak till: Ni vet den dära saken som det står Välj profil på, klicka på den och välj Namn/Webbadress och skriv in erat namn och webbadress/blogg om ni har någon.

//Emmy_10