Och nej...jag heter varken Emmy eller Klara irl xDD

lördag 16 januari 2010

Avstäng från chatten i en dag

Hej...
Klara_cool är avstängd från chatten bara för att hon sa ''Hmm...Jag vill ha en hallon glass, tack''
Och för att hon sa ''Kan jag få en hallon glass?'' Varför blir man avstängd från chatten bara för det?
Är det för ''Kan jag få'' ordet eller ''Jag vill ha'' ordet? Varför? Det står ju inte direkt ''Jag vill ha din
adress, NUU!!'' Eller det står inte ''Kan jag få din adress?'' Eller det står ju inte ''Kan jag få ditt
telefonummer'' heller... Ååh!

/Klara och en ledsen Klara_cool

2 kommentarer:

  1. jag skrev sicka ett mijt till panfu så kan du radera din panda avstängd

    SvaraRadera
  2. Va? Vad sa du? Jag fattar inte.
    jag är guldpanda så jag vill inte
    radera min panda.

    /Klara

    SvaraRadera

Kommentera gärna, men bara snälla kommentarer för annars godkänns dom inte av mig. Tack för att ni kommenterar! En sak till: Ni vet den dära saken som det står Välj profil på, klicka på den och välj Namn/Webbadress och skriv in erat namn och webbadress/blogg om ni har någon.

//Emmy_10