Och nej...jag heter varken Emmy eller Klara irl xDD

lördag 16 januari 2010

En försenad Emma fortsättning

Hej igen,
Förlåt att det tog så långt tid tills fortsättningen
kom. Jag var lite upptagen med nånting. Men med vad, det vet jag inte...
Jaja, här kommer i alla fall fortsättningen. Emma sa ju ''Hehe! Oj!''
Nu ska ni  få veta varför hon sa ''Oj'':

Flora: Oops! Vi har nog varit ute för länge och missat
lite av lektionen!  Vi har väl varit för upptagna med mig
och med pappret och det!
Jag: Ja, läraren stog framför dom ute och såg arg ut.
Emma: Förlåt! Det var inte meni.....
Läraren: Ni får kvarsittning! Man måste höra ringningen.
Det är jätte viktigt.
Jag: Hm, vi, alltså i min klass får vi inte direkt kvarsittning
bara för att vi missade lite av lektionen. Dom märker ju
om några eller någon är ute fortfarande. Så då väntar dom.
Läraren: Vi hade en jäätte viktig lektion nu inne. Ni har missat en
halv timme av den. Det är inte bra! Ni får kvar sittning i 2 timmar.
I klassrummet.
Jag: Konstig skola dom går i...
Emma och Flora: Jajaja.....
Flora: Vad ska vi göra inne i klassrummet?
Där är det ju jätte tråkigt!
Emma: Ja...Super tråkigt!
Flora: Suck...Särskilt när man har kvarsittning.
Emma: Japp...

Fortsättning följer..

/Klara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna, men bara snälla kommentarer för annars godkänns dom inte av mig. Tack för att ni kommenterar! En sak till: Ni vet den dära saken som det står Välj profil på, klicka på den och välj Namn/Webbadress och skriv in erat namn och webbadress/blogg om ni har någon.

//Emmy_10