Och nej...jag heter varken Emmy eller Klara irl xDD

söndag 3 januari 2010

Idag åker Klara_cool

Idag ska Klara_cool åka på sin semester tillsammans med min oguldpanda Molli_123.
(Det hade jag glömt bort att säga igår). Molli ska ta kort på Klara_cool och skicka hit till bloggen. Så hon kommer inte synas på bilderna, asså Molli_123. Dom skickar ett vy-kort när dom
har kommit fram. Dom står på flygplatsen nu i alla fall och väntar på flygplanet.
Jag vet inte vart dom ska åka först men dom ska till 3 ställen, (Det är ju 7 ställen för dom).
Molli_123 ska följa med för att Klara_cool vill inte åka ensam och Molli_123 vill
inte vara hemma i Panfu utan Klara_cool. Undra när flyget kommer?

/Klara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna, men bara snälla kommentarer för annars godkänns dom inte av mig. Tack för att ni kommenterar! En sak till: Ni vet den dära saken som det står Välj profil på, klicka på den och välj Namn/Webbadress och skriv in erat namn och webbadress/blogg om ni har någon.

//Emmy_10