Och nej...jag heter varken Emmy eller Klara irl xDD

onsdag 6 januari 2010

Nu skriver Flora

Hej! Snart ska jag få en blogg. Det är jag Flora som skriver nu så ni vet.
Jag ska snart få en blogg och jag fick pröva och skriva ett inlägg för Klara.
Undra vad min blogg ska heta? Klara står brevid mig just nu så ni inte tror att hon har sagt hennes lösenord
till mig. Det har hon inte. Jag ska ha min blogg på blogger för då blir det lätt att göra saker har Klara sagt.
Min blogg ska nog heta panfuflora.blogspot.com. Jag vet inte riktigt ännu vad den ska heta.
Men den ska i alla fall handla om Panfu. Det är första gången jag skriver ett inlägg på en blogg.
Det är jätte kul att få vara med på Klara's blogg! Jag ska nog sluta skriva nu.


Hejdå! Mvh Flora.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna, men bara snälla kommentarer för annars godkänns dom inte av mig. Tack för att ni kommenterar! En sak till: Ni vet den dära saken som det står Välj profil på, klicka på den och välj Namn/Webbadress och skriv in erat namn och webbadress/blogg om ni har någon.

//Emmy_10