Och nej...jag heter varken Emmy eller Klara irl xDD

söndag 3 januari 2010

Klara_cool och Molli_123 på semster

Hej,
Jag saknar Molli och Klara_cool lite redan...
Meh, kolla kolla:












Fram sidan på första vy-kortet från Klara_cool
och Molli_123! Det betyder att
dom har kommit fram till Kreta nu!
Det var mig en snabb vy-korts leverans.
Levererades det med ett flygplan eller vadå?
Jag vänder på det och kollar vad det står...














Jaså, såhär står det: ''Hej Klara och ALLA ni där hemma!
Vi har nu kommit fram till Kreta! Det är inte mörkt här ännu.
Jag, Klara_cool, stog utanför hotellet nu när Molli_123 tog kort.
Nu ska vi äta, för här är klockan 5 för här vrider man fram klockan
en timma/timme. Vi skickar ett vy-kort i morgon också. Vi saknar
Panfu lite redan men vi kommer ju hem på tisdag och berättar om vår
stora resa! Hejdå Klara och ALLA ni där hemma!'' Ja, så stog det.
Jag undrar om dom saknar oss också. Ja jag saknar dom i alla fall.
Undra vart dom ska åka i morgon?

/Klara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna, men bara snälla kommentarer för annars godkänns dom inte av mig. Tack för att ni kommenterar! En sak till: Ni vet den dära saken som det står Välj profil på, klicka på den och välj Namn/Webbadress och skriv in erat namn och webbadress/blogg om ni har någon.

//Emmy_10