Och nej...jag heter varken Emmy eller Klara irl xDD

måndag 11 januari 2010

I morgon!!

Jippee!!! I morgon kan man åka kana, bob och hoppa fallskärms hoppning på vulkanen i Panfu! Det får ni bara inte missa alltså! Och en sak till: Max drömmer om fallskärms hoppningen och det andra:

















Och plus att jag såg nyss på Magi På Waverly Place
och det gav mig en idé. Att jag skulle lägga in denna
låt på min blogg, den är jätte bra tycker jag:


Ok, jag tycker inte om den dära delen när deras mamma är med och
sjunger, för då låter det konstigt. Det ska vara på slutet egentligen men
dom har nog bara klippt in det lite innan slutet innan dom la ut videon på
YouTube.
/Klara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna, men bara snälla kommentarer för annars godkänns dom inte av mig. Tack för att ni kommenterar! En sak till: Ni vet den dära saken som det står Välj profil på, klicka på den och välj Namn/Webbadress och skriv in erat namn och webbadress/blogg om ni har någon.

//Emmy_10