Och nej...jag heter varken Emmy eller Klara irl xDD

torsdag 7 januari 2010

I morgon...

Hej...
I morgon tar mitt guldpaket i Panfu slut :( Men då kanske jags ka få ett nytt på Klara_cool
eller ett på Molli_123. Och en god nyhet: Idag ska min panda Klara_cool få en helt egen blogg. Jag vet inte vad den ska handla om ännu...Hon har tjatat länge och då sa jag ''Okej då. Måste jag göra en header då?''
Och då sa ju hon såklart ''Jaa, jag vet ju inte hur man gör en.'' Den ska heta Panfuklara.blogspot.com tror jag.

/Klara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna, men bara snälla kommentarer för annars godkänns dom inte av mig. Tack för att ni kommenterar! En sak till: Ni vet den dära saken som det står Välj profil på, klicka på den och välj Namn/Webbadress och skriv in erat namn och webbadress/blogg om ni har någon.

//Emmy_10