Och nej...jag heter varken Emmy eller Klara irl xDD

söndag 31 januari 2010

Ny bakgrund :D

Hej,
Jag har äntligen fått in en egen bakgrund.
Jag har hållt på med det ganska länge ska ni veta.
Det är svårt det här med att kopiera in koder i kodmallen
och det. På Blogger kan man bara klicka på Layout och så
kan man klicka på Lägg till en Gadget knappen och välja om man ska
ha en bild, text eller en Java script (en sak som rör sig, t.ex
den dära coola Klara cools blogg saken som är högst upp på bloggen)
Men när man ska lägga till en egen bakgrund måste man klistra in
en kod och så. Men nu fick vi äntligen till det!
:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

                             Kram glada







Ps: Igår såg jag Sammiee, en moderator i Pandanda eller vad hon/han nu heter.
Jag hann tyvärr inte ta kort på hon/henne :( Om ni inte tror mig så fråga SkateBullan97
i Panfu eller MileyPand i Pandanda. Om du ska fråga MileyPand på Pandanda så prata på svenska.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna, men bara snälla kommentarer för annars godkänns dom inte av mig. Tack för att ni kommenterar! En sak till: Ni vet den dära saken som det står Välj profil på, klicka på den och välj Namn/Webbadress och skriv in erat namn och webbadress/blogg om ni har någon.

//Emmy_10