Och nej...jag heter varken Emmy eller Klara irl xDD

lördag 9 januari 2010

Ännu en fortsättning på Emma's saga:

Nu kommer en till fortsättning på Emma berättelsen...hmmm, hur var den nu då...? Oh, nu kom jag på hur den var. Emma frågade om dom skulle göra något (Alltså Flora och Emma) och då sa Flora: Ja, vadå i så fall? Ja, ungefär så sa hon och då sa Emma: Vet inte...Nu börjar den:

Flora: Okeeeeej...Ska vi ha en tråkig rast då eller vadå?
Emma: Nej, jag hade inte tänkt det.
Flora: Nehe...? Hmmm....Jag vet! Vi tar ut ditt antecknings-block och skriver lite.
Emma: Okej, kom då så går vi och hämtar det.

...Dom hämtar det...

Flora: Bra, vad ska vi skriva?
Emma: Hmmmmm...Jag vet! Hemligt meddelande ;)
Flora: Hur?
Emma: Såhär. Försök att lista ut vad det står:
Jag, Klara: Exakt. Försök lista ut vad det står men lämna inga kommentarer om vad det står, för då godkänner inte jag dom:
























Flora: Va? Vad står det?
Emma: Det är det du ska lista ut Flora! Fattar du?
Flora: Eeh...Ja..Tror det... Hmmmm....

...Fortsättning följer...
Kram Klara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna, men bara snälla kommentarer för annars godkänns dom inte av mig. Tack för att ni kommenterar! En sak till: Ni vet den dära saken som det står Välj profil på, klicka på den och välj Namn/Webbadress och skriv in erat namn och webbadress/blogg om ni har någon.

//Emmy_10