Och nej...jag heter varken Emmy eller Klara irl xDD

lördag 2 januari 2010

Semester

Hej,
Min panda Klara_cool kommer åka på semester.
Jag, Klara, och min panda Klara_cool är helt olika personer.
Klara_cool är en panda och jag/Klara är ju en människa. Klara_cool
kommer vara borta i 3 dagar (Det är en hel vecka för min lilla panda.
Hon är en liten panda så för henne är det faktiskt en hel vecka.)
Hon ska till 3 ställen. Men vart, det vet jag inte. Därför så ska
hon inte vara inne i Panfu på 3 dagar. Alltså en vecka för Klara_cool.
Hon ska skicka vy-kort hit till bloggen. Hon åker imorgon.
/Klara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna, men bara snälla kommentarer för annars godkänns dom inte av mig. Tack för att ni kommenterar! En sak till: Ni vet den dära saken som det står Välj profil på, klicka på den och välj Namn/Webbadress och skriv in erat namn och webbadress/blogg om ni har någon.

//Emmy_10