Och nej...jag heter varken Emmy eller Klara irl xDD

lördag 31 juli 2010

Bilder från Floras födelsedags fest idag!

Hej!
Här kommer lite bilder från Floras fest (vi hade poolparty, det var inte så många, men det var ganska skönt!)






































 















Dyngblöta
Flora säger
CHEESE!!
xD






























Det är Flora som gäspar och jag dansar brevid henne xD  Men nu har vi festat klart för idag, alla som kom är nog ganska trötta nu, jag me för jag kom ju xD, men det har varit en JÄÄÄÄTE BRA dag idag kan jag säga!!!!!!!!!!!!!! Tidigare idag dansade Mizzey123 MJ Clown dansen, hon klädde ut sig till Michael Jackson, iaf på håret och hatten xD













Vi andra skrattade mycket! Det var kul! KUL KALAS!!!! :) Hoppas att jag också får iaf hälften så roligt kalas nästa år i Panfu! :)

Ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna, men bara snälla kommentarer för annars godkänns dom inte av mig. Tack för att ni kommenterar! En sak till: Ni vet den dära saken som det står Välj profil på, klicka på den och välj Namn/Webbadress och skriv in erat namn och webbadress/blogg om ni har någon.

//Emmy_10