Och nej...jag heter varken Emmy eller Klara irl xDD

lördag 10 juli 2010

Hur man går till Panfus kanal på YouTube

Heej!
Hur man går till Panfus kanal på YouTube. Klicka på YouTube ikonen på Panfubloggen ovanför den hära "Hitta oss på Facebook" på sidan av Panfubloggen. YouTube ikonen som du ska klicka på, är på en rad med Panfus Twitter och Panfus Facebook. Raden ser ut såhär:





Klicka på YouTube ikonen så kommer du till Panfus YouTube kanal. Och imorgon loggar Ella in i Panfu! Hon kanske lyssnade när jag skrev att jag vill att hon skulle logga in i Panfu, och jag ville att hon skulle komma till min koja. Men jag vet inte vilken tid, så man får hålla koll!

Håll höjd, hihi!

Klara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna, men bara snälla kommentarer för annars godkänns dom inte av mig. Tack för att ni kommenterar! En sak till: Ni vet den dära saken som det står Välj profil på, klicka på den och välj Namn/Webbadress och skriv in erat namn och webbadress/blogg om ni har någon.

//Emmy_10