Och nej...jag heter varken Emmy eller Klara irl xDD

fredag 2 juli 2010

Hur man byter namn i Panfu (jätte enkelt) och en instruktion hur man skickar ett mejl till Panfupersonalen för dom som inte kan

Hej!
Idag (nu) så ska jag berätta hur man byter namn i Panfu. Det är jätte lätt, det ända man behöver göra är att skicka ett mejl till Panfupersonalen om att man vill byta namn och vilket namn man vill byta till. Ta helt kategorin Tekniska problem, det tog jag. Skriv att du vill byta namn och skriv vilket namn du vill byta till. Det kan ta några dagar innan dom svarar och säger: Du heter nu *namnet*! Ha det så kul! Så skrev dom till mig.













Så såg mitt mejl som jag fick tillbaka ut. Det är inte riktigt säkert att man kan byta namn men jag tror att det alltid funkar. Om ni inte vet hur man skickar ett mejl till Panfupersonalen, så kommer instruktion här:
(Ni måste klicka på bilden för att kunna läsa)

Klicka på
























Så kommer man till sidan där man ska skicka ett mejl till Panfupersonalen. Enkelt va??


Sees!

1 kommentar:

Kommentera gärna, men bara snälla kommentarer för annars godkänns dom inte av mig. Tack för att ni kommenterar! En sak till: Ni vet den dära saken som det står Välj profil på, klicka på den och välj Namn/Webbadress och skriv in erat namn och webbadress/blogg om ni har någon.

//Emmy_10