Och nej...jag heter varken Emmy eller Klara irl xDD

söndag 4 juli 2010

Krucio kommer igen i Panfu!

Hej!
Titta vad Kamaria skrev på Panfubloggen för 1 timme sen:


Hej igen alla mysiga pandor,

känslan jag hade av att något hemskt kommer att hända verkar tyvärr vara sann!! Jag fick precis en hemsk vision i min kristallkula! Se här:





















Huga, är det inte bland det hemskaste ni har sett? Jag har skakat om min kristallkula flera gånger, men samma bild kom igen och åter igen. Det verkar som att Krucio är på väg till Panfu för att förvandla vår underbara lilla ö till sitt rike av sten… det måste vi förstås förhindra med alla våra krafter! Ingen panda vill väl leva i en värld som är kall, hård och grå? Tänk er att bada i kallt grus istället för skönt vatten i simbassängen! Hur kul är det? Så håll som vanligt era pandaögon öppna för allt som verkar misstänksamt! Om ni ser Krucio måste ni berätta det för mig så fort ni kan. Det är bäst jag förbereder gåto-maskinen och trollstaven så att allt är klart när den hemska trollkarlen dyker upp.


Love & Peace
En bekymrad Kamaria

ÅÅH NEEJ!!! Vi vill inte ha en ö av sten! Det är inget kul då, visst????!!! Krucio ska inte få göra Panfu till en tråkig ö av sten!!!!!! Han är verkligen OND!

pimp myspace with Gickr

Passar animationen???

//Klara









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna, men bara snälla kommentarer för annars godkänns dom inte av mig. Tack för att ni kommenterar! En sak till: Ni vet den dära saken som det står Välj profil på, klicka på den och välj Namn/Webbadress och skriv in erat namn och webbadress/blogg om ni har någon.

//Emmy_10