Och nej...jag heter varken Emmy eller Klara irl xDD

lördag 24 juli 2010

Emlier fyller år om några dagar och Flora med! (Majn är min Panfumamma nu)

Heey!!
Emlier och Flora fyller år om några dagar! Grattis på er! Här är en present till er båda:




Fin?? Grattis på er, som det stog på animationen! Hihi!

Ps. Det var inte Sonny_cool som låsades vara Panfu_Ellai Cboxen, det var hennes kompis typ när hennes kompis var hemma hos henne...Ja, jag kopierar texten som hon skrev i Cboxen nu:

VAA SÅ DET VAR MIN KOMPIS JAG SA SKA PÅ TOA SEN SÅ SA HON JAG SKA BARA SCKRIVA ETT MEDELANDE HON SKREK PÅ MIG JAAAG SKAA BARA JAG SA NEEEEJ MEN HON GJORDE DET ENDÅ!!! SNÄLLA HON KOMMER ALDRIG ÄRKÄNA

Så förlåt Sonny! Och jag är inte arg på din kompis heller, Sonny! Men man får bara inte låsas vara mågon annan, det står ju i reglerna, :)

//Klara
          

3 kommentarer:

  1. Tack för pressenten. Ska årdna en fin bild till mig själv som grattis....

    SvaraRadera
  2. Jag har hört att du gillar Selena Gomex.
    Har gjort ett inlägg om henne på min blogg.
    Lite fakta och så om du är intreserad?

    SvaraRadera
  3. Majn är inte så särkilt snäll mot en panda....Alltså kolla..Hon har sagt till Emily101 att hon HATADE henne.För att Flora ville inte vara Majns mamma längre...Förlåt om jag låter lite otrevlig:(

    SvaraRadera

Kommentera gärna, men bara snälla kommentarer för annars godkänns dom inte av mig. Tack för att ni kommenterar! En sak till: Ni vet den dära saken som det står Välj profil på, klicka på den och välj Namn/Webbadress och skriv in erat namn och webbadress/blogg om ni har någon.

//Emmy_10