Och nej...jag heter varken Emmy eller Klara irl xDD

fredag 9 juli 2010

Kalaspyntad trädkoja!

Hej!
Jag har pyntat min trädkoja till Panfu_Ellas födelsedag. Jag önskar att hon kom till min trädkoja på hennes födelsedag och tog kort! Det skulle vara en dröm! Såhär ser min koja ut just nu när en är kalaspyntad:
















Klicka på bilden för att få den i större storlek. Jag önskar såå att Ella kom till min koja då! En dröm! Typ största dagen i min pandas liv! Iaf nästan den största dagen, den allra största dagen för min panda var nog när jag började Panfu! Då hette jag Klara_cool, nu Emmy_10, då var jag oguldpanda, nu är jag guldpanda, ja, det är mycket som skiljer sen jag börjae Panfu och nu. Ooh, nu kommer min panda och säger något! Få se vad hon vill säga:

Hej bloggen! Jag vill såååååååååååååååååååååå gärna att Panfu_Ella kommer till min koja på hennes födelsedag!! Tack såå mycket Ella om du kommer!

Ja, det var det min panda Emmy_10 sa. Ses!

//Klara

1 kommentar:

  1. jag älskar din blogg men jag vill att du inte heter Emmy i panfu och heter du Klara min bästa vän heter Klara hon är så söt och hon fyller år samma dag som min pappa den 17 juli hoppas hon är hemma när jag ger henne hennes pressent det är ett kompis-halsband jag vill krama henne så jag är typp det fulaste på skolan..........men jag har skolans sötaste tjej till bästa vän för alltig det är galet men vi har varit vänner sen dagis men nu ska vi börja 3:an men vi kommer iaf vara vänner för alltig hej då coola tjejen kommer jag säg nu till dig för du är så cool hej då coola tjejen

    Mvh Fanny. rovs i panfu

    SvaraRadera

Kommentera gärna, men bara snälla kommentarer för annars godkänns dom inte av mig. Tack för att ni kommenterar! En sak till: Ni vet den dära saken som det står Välj profil på, klicka på den och välj Namn/Webbadress och skriv in erat namn och webbadress/blogg om ni har någon.

//Emmy_10