Och nej...jag heter varken Emmy eller Klara irl xDD

söndag 4 juli 2010

Jag och Emlier! Ps. Mariabegemot fyller år om 3 dagar eller idag, vet inte riktigt! Och min Manga

Hej!
Här är en bild på mig och Emlier:










Och Mariabegemot fyller år om 3 dagar eller idag,. vet ej riktigt.! GRATTIS i förskott Maria (eller på direkten, vet ju ej om det är idag eller om 3 dagar)!! Här har jag gjort en bild till dig:

Mariabegemot fyller år!                       



 Jag tycker att den blev fin, men den blev kanske lite konstig:  1. "Grattis!" blinkar bara i 2 färger,gult och grön alltså. 2. Några hjärtan blinkar ej. 3. Ja, och lite mer saker. Men den blev liksom ändå ganska fin tycker jag.

Här är min manga:





















 Fin eller ful??? Den kanske inte riktigt liknar en Manga, men iaf en fin tjej.



//Klara

pimp your myspace

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna, men bara snälla kommentarer för annars godkänns dom inte av mig. Tack för att ni kommenterar! En sak till: Ni vet den dära saken som det står Välj profil på, klicka på den och välj Namn/Webbadress och skriv in erat namn och webbadress/blogg om ni har någon.

//Emmy_10