Och nej...jag heter varken Emmy eller Klara irl xDD

lördag 31 juli 2010

IDAG FYLLER FLORA ÅR!!!!!!!!! 9 ÅR!!

Hej!
IDAG FYLLER FLORA 9 ÅR!!! Grattis Flora!!!!!!!!!!!!! Grattis grattis grattis grattis!!! <33 ♥ Kolla headern, den är en grattis bild!  :) :) :) :) :) :)






















Såhär såg min koja ut när jag fyllde år, egentligen var jag oguldpanda, men den dagen jag fyllde år, vad det guldpandadag på samma gång! Jag tror det var så iaf :)














TILL FLORA: Flora, jag tror att det kommer bli kalaspyntat om du byter till den här lilla kojan, den första. Så byt till den och kolla om det blir det! Eller så är det så för den som har kojan ,men inte för dom andra, men så tror jag inte att det är :) Hoppas inte det iaf :S

Ja...men...GRATTIS FLORA!!!!!!!!!!!!!



//Klara

1 kommentar:

  1. Emmy hur lägger man in en header på bloggen??? snälla sej blir super gla då...

    SvaraRadera

Kommentera gärna, men bara snälla kommentarer för annars godkänns dom inte av mig. Tack för att ni kommenterar! En sak till: Ni vet den dära saken som det står Välj profil på, klicka på den och välj Namn/Webbadress och skriv in erat namn och webbadress/blogg om ni har någon.

//Emmy_10