Och nej...jag heter varken Emmy eller Klara irl xDD

torsdag 29 juli 2010

Bollysarna i Bollypossible har fått namn! (för ett tag sen)

Hej!
Bollysarna i Bollypossible har fått namn! Panfucentralen skrev det på Panfubloggen för några dagar sen.
















Svarta = Lakrits (som jag röstade på), Rosa = Rose (som jag också röstade på) och Grön = Gurkan (som jag också röstade på!) Jag röstade på alla namnen som dom fick, alltså: Gurkan, Rose och Lakrits :) Såhär skrev Panfucentralen i Panfubloggen då:

Lakrits, Rose och Gurkan  

July 26th, 2010


Omröstningen är över! Bollysarna i Mission: Bollypossible har äntligen fått namn!!! Och vilka namn sen, bollysarna är jätteglada över era val!!! :D De vinnande namnen blev:

Lakrits!
Rose
och Gurkan!



Tack till alla som gav namnförslag och röstade! (Det var väldigt många! Tur att datorn räknade rösterna åt oss… ;) )
Nu har Lakrits, Rose och Gurkan en vecka på sig att vänja sig vid sina namn innan nästa bollyäventyr läggs ut på Facebook :) Och under tiden har ni tid att tävla med era pokopets, skicka in bilder till bildgalleriet, läsa Kamarias nästa bloggartikel (på torsdag), fortsätta hjälpa till att stoppa Krucio och ta med er panda på semester (oj, nu råkade vi visst försäga oss lite… det kommer ju i bloggen först imorgon! ).
Det är nog bäst vi slutar nu innan vi säger för mycket ;)
Hälsningar från Panfu-centralen


Så skrev dom  i Panfubloggen för ett tag sen.

//Klara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna, men bara snälla kommentarer för annars godkänns dom inte av mig. Tack för att ni kommenterar! En sak till: Ni vet den dära saken som det står Välj profil på, klicka på den och välj Namn/Webbadress och skriv in erat namn och webbadress/blogg om ni har någon.

//Emmy_10