Och nej...jag heter varken Emmy eller Klara irl xDD

tisdag 6 juli 2010

Jag och Flora är bästisar! ♥

Hej!

Ni tycker väl att denna bilden ser bästis aktig ut va??
























Hehe, en rebus också xD Den är ganska lätt att lösa ;) Och imorgon ska jag sova över hos Flora på riktigt! Jippiee!! Det blir kul! Eller vad tror ni, tror ni att jag komemr hem och säger: "Gud vad tråkig!"?? Det tror inte jag! Jag tror jag kommer hem och säger: "Vi har haft jäätte kul!!!" eller nåt sånt. Hehe!

Jag och Flora bästisar













Var den fin???

//Klara ♥




              

1 kommentar:

  1. Hej!

    Din blogg äger!
    Kolla gärna på min blogg www.pandanlulis.blogspot.com

    Ha det bra hos Flora!

    SvaraRadera

Kommentera gärna, men bara snälla kommentarer för annars godkänns dom inte av mig. Tack för att ni kommenterar! En sak till: Ni vet den dära saken som det står Välj profil på, klicka på den och välj Namn/Webbadress och skriv in erat namn och webbadress/blogg om ni har någon.

//Emmy_10