Och nej...jag heter varken Emmy eller Klara irl xDD

fredag 23 juli 2010

Sonny_cool låsades vara Panfu_Ella i Cboxen!

Hej!
Sonny_cool låsades vara Panfu_Ella i Cboxen, för Sonny hade samma ip-nummer som "låsas Panfu_Ella" hade, för ip-nummret syns för den som äger Cboxen, men inte för dom andra, och jag vet inte ens vad ip-nummer är, så jag kan inte göra något men man får ALDRIG låsas vara någon annan i Cboxen! Det står faktikst regler, och jag trodde aldrig att just Sonny_cool skulle göra nåt sånt i MIN Cbox! Hon som nästan var typ min bästis i Panfu förut. Nu är det Flora (Flora555). Men jag trodde aldrig att Sonny skulle göra nåt sånt!


Så får ni INTE göra!

Ingen av er! Om det blir två meddelanden till som inte är tillåtna, så tar jag bort Cboxen!!!!!!!!!

1 kommentar:

  1. Hej!

    Din blogg äger! Läser den varje dag!
    Kan du tips aom min Pandanda blogg?
    www.flyorangesblogg.bloggplatsen.se

    SvaraRadera

Kommentera gärna, men bara snälla kommentarer för annars godkänns dom inte av mig. Tack för att ni kommenterar! En sak till: Ni vet den dära saken som det står Välj profil på, klicka på den och välj Namn/Webbadress och skriv in erat namn och webbadress/blogg om ni har någon.

//Emmy_10