Och nej...jag heter varken Emmy eller Klara irl xDD

måndag 26 juli 2010

Jag kan inte göra nån till guldpanda i Panfu!

Hej!
Många skriver kommentarer om att dom vill att jag ska göra dom till guldpandor, men jag kan inte, jag är bara ett vanligt barn, inte Panfus ägare! :) Jag kan inte göra någon till guldpanda. Men om jag kunde, skulle jag göra alla pandor i Panfu till guldpandor!





















Men en dålig nyhet är att när jag var på fritids idag och Flora var hemma (hon är ledig) så SMS:ade hon mig och skrev att jag skulle titta i min Cbox för nån hade skrivit nåt äckligt, så...ja, jag vill ta bort Cboxen nu! Kanske sätter tillbaka den nån gång, men om ett tag i så fall.

//Klara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna, men bara snälla kommentarer för annars godkänns dom inte av mig. Tack för att ni kommenterar! En sak till: Ni vet den dära saken som det står Välj profil på, klicka på den och välj Namn/Webbadress och skriv in erat namn och webbadress/blogg om ni har någon.

//Emmy_10