Och nej...jag heter varken Emmy eller Klara irl xDD

onsdag 21 juli 2010

Har fått pokopetsen Bugsy!!!!! JIPIIEE!!

Hej!
Jag fick nyss pokopetsen Bugsy! Det är många som har fått den!




















Vet ni hur??? Jag fick ett mail av Max och Ella, ämnet var "Försvunna belöningar", och dom skrev såhär i det:


Käre panda, 
tyvärr måste vi ta bort en eller annan belöning som du fått från gåtmaskinen. Maskinen har inte fungerat riktigt som den ska, så därför har vissa pandor fått mer belöningar än andra. Det är ju inte riktigt rättvist som du säkert förstår.
Gåtmaskinen är nu reparerad och den fungerar som den ska, och du kan få en belöning per dag från den.

Så att du inte blir ledsen att du blir av med prylar så får du den söta pokopetsen Bugsy som kompensation. Den väntar på dig i din trädkoja!

Bästa hälsningar,
Ditt Panfu-team



Så på det sättet fick jag Bugsy, men varför måste dom ta bort en eller annan belöning?? Och förresten: Idag är det en ny pryl i maskinen i Panfu! Ni får kolla själva vad det är ;)

//Klara




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna, men bara snälla kommentarer för annars godkänns dom inte av mig. Tack för att ni kommenterar! En sak till: Ni vet den dära saken som det står Välj profil på, klicka på den och välj Namn/Webbadress och skriv in erat namn och webbadress/blogg om ni har någon.

//Emmy_10