Och nej...jag heter varken Emmy eller Klara irl xDD

torsdag 15 juli 2010

Panfu_Ella läser ju min blogg, och jag vill att hon ska logga in i Panfu när jag är inne

Hej!
Jag vet att Panfu_Ella läser alla bloggar som är med på Pandabloggar listan på Panfubloggen, och jag vill att hon ska logga in i Panfu när jag är inne så jag får träffa henne och vara med henne i Panfu, för det har jag aldrig gjort :( Flora har sett Ella två gånger och Max en gång...jag menar Max 2 gånger och Ella 3 gånger och jag har bara sett Max en gång för länge sen när jag spelade isdiamanten första gången :( :( :( :( Idag var Ella inne, men jag missade henne! :( Och jag missade Max en gång förut också! :( :( Ella tycker min blogg är bra, sa Flora. Men jag vill träffa Ella i Panfu..











Ja, bilden stämmer, precis så känner jag mig exakt nu på riktigt :(



Ledsna kramar :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna, men bara snälla kommentarer för annars godkänns dom inte av mig. Tack för att ni kommenterar! En sak till: Ni vet den dära saken som det står Välj profil på, klicka på den och välj Namn/Webbadress och skriv in erat namn och webbadress/blogg om ni har någon.

//Emmy_10