Och nej...jag heter varken Emmy eller Klara irl xDD

söndag 4 juli 2010

Hur man ritar ett Manga öga!

Hej!
Här kommer en bild på hur man ritar ett manga öga, steg för steg. Jag har inte gjort bilden, hittade den på Google:





















Detta är ju alltså tjej ögon. Vissa ögon ser ju olika ut, men dom här är så söta! Jag har själv gjort en teckning på en Manga, den liknar kanske inte riktigt en, men hon blev  iaf en fin tjej ;) Bilden visar jag senare idag i ett annat inlägg. Ooh! Jag höll på att glömma att jag och Tolley tog en bild på oss i min koja i förr går! Förlåt att jag glömde att lägga in den igår, hann ej sitta vid datorn igår :( Men nu kommer bilden på mig och Tolley:











Fin/ful????? Jag tycker den var fin! Efter att vi hade tagit bilden gick vi till Salongen och fixade håret.

Sees!
//Emmy_10 (Klara)

5 kommentarer:

  1. Jätte fint ritat!! :)

    SvaraRadera
  2. cool blogg tjejen;)har en gubbe på panfu hon va snygg men hennes guldpanda medlemskap tog slut undrar om du vill ha henne??:)annars får någon annan henne:)svara så snart som möjligt=)Heeeeej då

    SvaraRadera
  3. vaaaad fiiint!! är det du som har gjort det eller?

    Ha det så bra!

    //Pamela

    SvaraRadera
  4. När man är inne på din blogg blir musen en panda, hur ställer man in sånt på Nattstad.se ?
    Kram :)
    btw, snyggt ritat

    SvaraRadera

Kommentera gärna, men bara snälla kommentarer för annars godkänns dom inte av mig. Tack för att ni kommenterar! En sak till: Ni vet den dära saken som det står Välj profil på, klicka på den och välj Namn/Webbadress och skriv in erat namn och webbadress/blogg om ni har någon.

//Emmy_10